Hye , welcome to my blog . Please be nice here :)

Wednesday 10 October 2012

Rinduu *kesat air mata*



  Hai Assalamualaikum *lambai tangan* Sihat? Harap harap sihat okay? alhamdullilah ulcher dah okay :) Kalau ada ulcher memang terseksa. Merana hidup. Makan susah, cakap pun susah. Bgn bgn tidur lagi lah sakit. Tapi selera makan takpernah kurang. Makin bertambah. Kahkah, pipi tuu makin naik org kata ._. Well i'm single. ? hm yeah. Tapi tuu lah. Hm nak buat mcm mana kan? Kalau ada jodoh, adalah. Kalau takda, aku kena terima :) SAYA TKPERNAH LUPA AWAK. aku dah cuba tapi tetap tkhenti henti fikir pasal kau. YaAllah. Amar, aku rindu kau. Rindu sangat sangat. As you know, bila aku rindu, teringat kau. Aku akan nangis. Mengalir air mata ni weh. dah berapa hari kita tkjumpa? Nak dkt seminggu dah. Lamanyaaaaaaaaaa weh. Dah berapa hari kita break? 4hari. Lamanyaaaaaaaaaaaaa weh. Kita tkpernah lama mcm ni. Tapi ini lah hakikatnyaaaa. Aku kena terima. Aku kena sabar. Aku kena kuat. Aku kena bangkit. Kankan? InsyaAllah aku boleh. Hm. i'll be fine.
  
 Aku agak sentap sikit bila Amar berubah. Yes, everythings was changed. Cara dia layan aku yang buat aku agak sedih kecewa. Tapi aku tetap layan dia jugak. Aku cuba pujuk hati dia balik, aku cuba layan dia elok elok, aku cuba amik hati dia. AKU CUBA PERTAHANKAN RELAY KITEORANG. Aku hiraukan perasaan aku yang tgh sedih, luka, kecewa. Demi kau, demi relay kita :') but now? what you have done? Kau hampakan aku. Sedih sangat hati ni. Kau tak text, kau tak call. kau abaikan aku, kau lupa aku. Kau tahu tk apa aku rasa? Rasa mcm tak diperlukan lagi dah wehhh :) Tapi nasib baik, setiap malam kau wish 'Nights. takcare. Iloveyou sayang :* ' tersenyum jugak aku walaupun hati ni menangis. Harituu kau wish NIGHT kat aku, then aku reply. Kau pun okay je layan aku. Tiba tiba kau reply lambat, kau lain sgt. Aku tanya kau sayang aku lagi ke tak. Kau reply 'hm, takboleh ckp apa lagi lah, tak tenteram lah' YaAllah, apa ni wehhh? Kenapa kau lain? Kenapa kau berubah?  Harituu jugak kau ckp lupakan kau lah. mcm tksangka. Aku pun tkboleh terima. Aku tetap layan kau. Kau cakap goodluck untuk exam. Yes memang aku happy. Alhamdullillah, kau ingat aku lagi :) 8bulan wehh kita bersama, kenapa skrg tetiba jadi camni? Kecewanyaaa wehh. Dan kita break pun dgn sebab yang paling 'bodoh' seriously 'BODOH' Well, kalau orang bosan mmg mcm ni. Benda kecil pun nak amik serious then break. Kalau kau nak, cakap je. At least, takdalah buat aku tertanya tanya kenapa kau buat mcm ni. Aku boleh lepaskan kau. Kau bebas. tksusah pun kalau kau cakap.


  8bulan wehh kita bersama, tiba tiba jadi mcm ni memang aku tkboleh terima. Sakit sgt hati ni. Tetiba je kau berubah. Hancurzzzzzz hati wehhhh. Aku dah kata, orang ke3 pemusnah segala galanya. Tapi kau tknk dgr! Degil! Btw, aku mintak maaf sbb halang kau tweet dgn orang yang kau suka. Maaf sangat sangat :( Aku jealous wehh, korang tweet lebih lebih. Manja sgt ........ mcm........... couple.......... habistu............... aku............ni................ apa............haaa.............. Kalau kau suka dia cakap, kau pergi kat dia. Aku boleh lepaskan kau time tuu jugak! Bila kau buat aku mcm tuu, terluka hati aku. Mengalir airmata aku weh. Aku percaya kau, tapi mcm ni ke kau balas? Dulu okay je. kenapa sekarang jadi mcm ni? YaAllah, takpa aku cuba terima. Amar, kau ingat tak dulu, aku kan 24hours lapar. Then kau belikan maggie cup :'b hihi ingat? kita beli sama sama kat 7e. Lepastu aku lapar lagi, kita beli 3. 1 untuk kau, 2 untuk aku. Mwahahaha :* kau ingat tak, time jari aku bengkang? Kembong :o Lepastuu kau cakap 'kalau i cium jari you, mesti nanti dah okay' ingat tak kita gaduh sebab you tk kasi i pegi kem sbb jari i bengkak time tuu. Ingat tak? Lepastuu you pujuk i. 3hari kita takjumpa kan? Rinduuuu gila time tuuuu x( Tapi itu lah kenangan

 Selama 8bulan ni, saya happy sgt dengan awak. Awak gelak tawa saya, awak kawan saya, awak pakwa saya, awak crush saya, awak suami saya. Yes, you're my everythings Amar :) bukan mudah saya nak lupakan awak, dan saya takkan pernah lupakan awak. Remember that okay anjee? Walaupun ramai suruh i lupakan you. I takkan dgr cakap orang. Anjee, i rinduuu you sangat. 24jam i fikir pasal you. I ingat lagi you kata ' kalau kita dah break, selagi boleh, i akan mintak couple balik dkt you' tapi sampai harini takda pun weh :'( Ohh lupa, kau kan dah bosan dgn aku *kesat air mata* Mungkin ni salah aku juga. mungkin aku abaikan kau, sampai kau TERsuka dkt orang lain pulaaa kan? Yaa salah aku :'/ Aku dah cuba pertahankan relay kita, tapi........8bulan je mampu. Biarlah Allah yang tentukan. dan aku akan tetap ingat janji aku kat kau 'Bila kita dah break nanti, i takkan couple dgn sesiapa dah' Yes, i'll remember :') Banyak sangat kenangan kita. How sweet you are. Ohgod....kita beli baju raya sama sama, kita buka puasa tepi jalan sama sama, kita beraya sama sama, kita sambut merdeka sama sama. Semua sama sama :) kankan? Rindunyaaa kat kau Amar. Tapi hm, tgk gambar je mampu. Kalau ada jodoh, adalah kita nanti okay :-) hihih. InsyaAllah. Kalau tak, i harap kau bahagia dgn orang lain. DearAmarComelTertawan, takecare okay? Well, kau selalu demam. Lepastu takda ubat pulak tuu. Risau pulak aku. Kalau demam, duduk je rumah. Jangan merayau pegi pool lah apa lah. Okay? Kalau nk sgt, pegi ah. Aku takda hak nak halang....hm hm. Solat jgn tinggal, jaga adik adik kau yang aku sayang tuu tau? Control panas baran kau tuu bila dgn awek kau nanti. Jangan selalu lukakan hati dia okay? Dan aku harap kau takkan lupakan aku jugak :) Hm, kbai. takecare tau Amar? I tkboleh dkt dgn you dah. nanti aweks aweks you marah :'[ last, iloveyouuuuu. Jaga Aaron elok elok. Nanti kalau rindu i, dengar lagu 'kita' tau. Hihih bai