Hye , welcome to my blog . Please be nice here :)

Thursday 20 September 2012

Alhamdullilah 8months :*


Harini kan......kankan.............8bulan kankan.............Haha okay me soo happy act :) Terima kasih YaAllah. YaAllah kekalkan lah kami. Kuatkan jodoh kami. Walau banyak mana pun dugaan Alhamdullilah kami masih bersama. Terima kasih sangat sangat YaAllah. Aku pun tktahu kenapa harini happy sangat kan. Sebelum ni takda pun macam ni lol Hahaha. Selalunya setiap malam sebelum anniversary kiteorang otp text semua kan. Tapi kalini tkda pun. Takpaaa aku faham Amar. Bukannya dia tknak tapi terpaksa. Aku nak call dia tapi tertidur pulaaa. Bangun bangun je dah pukul 2pagi tksampai hati pulaa nak kacau Amar tidur. Ramai jugaa yang wish anniversary kiteorang kalini. Hihihi :) Okay terima kasih. Tapi Najwa lah yang paling special kan? Kahkahkah. Banyak gila kertas dia bgi kat aku. Tulis "Happy Anniversary" "Amar Muhaimin ❤ Sity Khadijah" macam macam lagi lah. You know lol what, padahal boleh cakap depan depan. Haha Najwa Najwa~ Okay tapi memang aku happy pun sebenarnya. Yang penting abah pun wish sekali k :* Terharu lah jugakk kan~ Aku rasa kali ni macam lain. Macam bermakna sangat :) Mungkin sbb banyak masalah kiteorang, asyik gaduh je. But we still together. That makes it different.

 Yes,memang banyak pun. Tapi aku kena sabar. Kena kuat. Kena lupa benda yang lepas. Walaupun aku penat/letih dgn semua ni. Tapi demi Amar aku sanggup lupakan semua. Kalau aku boleh faham Amar panas baran tapi takkan dia tkboleh faham aku kuat jealous kan? Hm. Act aku bukan apa. Aku cuma tkboleh tgk Amar dengan perempuan lain. Isteri mana yang sanggup dimadu? Hokhok sama jugak aku. Aku cuma takut Amar akan suka perempuan tuu ja. Aku tksuka Amar layan perempuan lain lebih lebih. Taksukaaaaaaaa :'( jealous okay? Haaaa. Dulu hari hari kita jumpa, setiap masa kita text, setiap malam kita otp.Tapi sekarang kadang kadang je text. Hm takpalah nak buat mcm mana kan. I pun kena faham jugak. Saya harap sangat sangat hubungan kami akan kekal lama dan akan bahagiaaaaaaa selamanyaaaa *baling bunga*  *Amar sambut* elele, comel je anjee :* Yang penting Amar saya punyaaaa. Mwahaha ❤ InsyaAllah dia jodoh saya. InsyaAllah aminnnn. Doakan k? Hihihi sayang Amar :* Kbye, gtg. Takecare allzzzzzzzzzzz ❤